You are here: Home » Episoade » Așa vor mușchii mei!
Așa vor mușchii mei!

Așa vor mușchii mei!

Săptămâna asta am fost singură la sală, ceea ce înseamnă că am fost nevoită să intracționez cu alți oameni și, ca să fim sinceri, asta înseamnă bărbați, fiindcă femeile nu vin în zona cu greutăți. 😀

Ce sexist, nu? Sau … misogin. Mă rog!

Dar desigur că exagerez, fiindcă recent câteva dudui de la sală s-au apucat de genu. Mi s-a părut ciudat că așa, tam-nesam, bagă picioare având în vedere că până acum o ardeau la aparatele de antrenat … cum să spun eu elegant? … părțile feminine. Și asta cu greutăți care ne fac de râs. Frate, lumea se teme de lower body de zici că mor dacă Doamne-fere antrenează vreun cvadriceps. Dar divaghez. Ideea este că se pare că am inspirat niște dudui să bage și ceva mai serios cu niște genu, de exemplu. A crescut inima în mine!!!

Dar spăptămâna asta m-am nimerit doar cu reprezentanți ai sexului puternic. Haha, nu! glumesc, cu gagii. Eu mă descurc singură mai puțin când vine vorba de ridicat bara la squat rack pentru genu. Cred că pot să o fac, dar n-am vrut să încerc acolo, riscând să mă fac de rușine, așa că m-am dus la un tip care făcea biceps cu bara de 20 și cu încă 10 kg pe fiecare capăt, și l-am rugat să o pună pentru genu după ce termină. A rămas mirat că l-am abordat, dar nu știu de ce, că eu îl cunosc și l-am văzut de o grămadă de ori, dar el se pare că nu știa că eu am mai călcat pe-acolo. Whatevz. A terminat seria și a dat să scoată greutățile, dar i-am zis să le lase. Da, făceam genu cu 40 de kile. A zis că e greu, mda, știu, hai lasă că mă descurc. Mi-am băgat seria liniștită și apoi iar a tras el niște biceps, de data asta cu 50 de kile, și iar l-am rugat să ridice bara. Și, desigur, din nou a vrut să scoată din greutăți. I-am spus să le lase, și mi-a zis ”ești sigură? e grea!”. Hahahahaha. Da, sunt singură, nu e prima mea zi aici. 😀 Mi s-a părut simpatic, așa, ca un frate mai mare care se îngrijora ca nu cumva să-mi rup spatele. Ceea ce, desigur, nu s-a întâmplat.

Altă dată m-am întâlnit cu un antrenor personal cu care eu și omul meu mai discutăm când ne nimerim. S-a oferit să mă ajute la triceps, să-mi ia bara, dar i-am zis că dacă vrea să facă ceva pentru  mine, poate să-mi pună (desigur) bara pentru genu. Și am dat cu 40 de kile și apoi cu 50, că atât pot face cu încredere. Și vine tipul de la recepție și întreabă de ce nu am centură. Antrenorul (nu al meu, să ne-nțelegem) îi zice: ” ce-ai, frate? las-o, că trage tare!”. Și am zis că pun centura doar la 60 de kile, că na, îmi place să nu-mi rup nimic în mine. Și cu 50 e ok.

*****

Când m-am apucat de sală, nu eram sigură ce vreau să obțin. Fiindcă am progresat rapid la început, mi-am propus să cresc în mod constant greutățile și să pot lucra din ce în ce mai tare. Între timp, am realizat că am atins un ”platou” și că, atâta timp cât nu cresc masa musculară, nu pot mări nici greutățile rapid, așa că am încercat să găsesc un alt scop. Nu vreau să fiu super-slabă și nici prea musculoasă, și nici nu mai am răbdare să țin dietă, așa că m-am relaxat și am zis să încerc diverse până mă prind care e țelul meu. Așadar, l-am găsit recent, când am început antrenamentele de volum. Nu pot crește greutățile, dar am mărit numărul de repetări fără variații în ceea ce privește exercițiile (adică un singur tip pentru o singură grupă), și văd că merge bine, deși bag carbohidrați mai mult decât înainte. O să povestesc într-o zi despre ce am făcut și despre echipament. Între timp, most muscular!!!!!

P.S. : De data asta nu pun poze, că-s indecente. Dar le recomand fetelor care vor să fie lucky to have these curves mult genu, dacă mă-nțelegeți. 😀

foto: weheartit.com, duuuh.

About anne

Inimă tânără, suflet bătrân.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top