You are here: Home » Răutăți » Sufletul comerțului
Sufletul comerțului

Sufletul comerțului

Mare nenorocire … de când cu Antena Play, fiindcă sunt nevoită să-l urmăresc pe Badea la Antena 3 live și, implicit, să suport reclamele din pauzele lungi…

Totuși, am învățat câte ceva:

  • am nevoie de multe pastile care se eliberează fără rețetă: pentru când plec în concediu, pentru când îmbătrânesc, pentru zilele obișnuite și cele speciale deasemenea, etc. ; practic, aș putea să-mi umplu stomacul doar cu suplimentele recomandate, indiferent dacă am nevoie de ele sau nu 
  • corporațiile susțin sus și tare că se gândesc la noi, la cum să ne fie mai bine și mai ușor
  • singura dorință a părinților, după ce ne asigură o bună creștere și educație, și mai ales după ce ne trimit pachet la facultate, este să se uite la teve
  • tinerii obișnuiesc să danseze pe stradă, sub privirile pline de admirație ale trecătorilor, și toată lumea zâmbește și râde copios, nimeni nu e deranjat sau încruntat
  • iaurturile sunt esențiale în viața omului; una din trei reclame (cred io, n-am făcut chiar un studiu statistic) e la vreun produs lactat care include, desigur, și niște fructe zemoase, suculente, date-n pârg, delicioase, proaspete, coapte, etc.
  • marile companii de telefonie ne privesc într-un mod boem și chiar părintesc… ei doresc să ne sprijine și să ne încurajeze relațiile de dragoste cu minute incluse, etc.
  • bărbatul român, după vârsta de 2o de ani, bea bere la pet cu prietenii lui; în timp ce face asta, ori râde de cele mai cretine lucruri, ori recită poezii
  • ca să avem dinți albi, trebuie să folosim pastă de dinți, periuță de dinți și interdentară și pentru implant, ață dentară, apă de gură, etc, toate din aceeași gamă, pentru efecte maxime
  • gagicile îmbrăcate frumos au mereu la îndemână un recipient cu 2 litri de balsam de rufe sau lichid special sau uatevă pentru a răspunde complimentelor aduse
  • copiii sunt niște creaturi care murdăresc hainele în ultimul hal, aceasta fiind principala problemă a mamelor, pe care un producător de detergent le salvează de la îndatorirea sisifică de-a freca tricouri și pantaloni într-o frenezie stupidă a omului care n-a descoperit mașina de spălat
  • automobilele fascinează, tentează, ispitesc… mereu este câte o mașină care completează pe cineva, care-i definește stilul, fără de care omul e incomplet, aproape handicapat!
  • fiecare român își dorește și trebuie să aibă șansa la un smartfon, iar companiilor de telefonie li se face milă și le asigură acest minimum de confort al traiului zilnic.

Acestea fiind zise … se fac și reclame drăguțe, inteligente, amuzante… oarecum.

Posibil să-mi fi scăpat câteva… dacă-mi aduc aminte, completez.

Foto

About anne

Inimă tânără, suflet bătrân.

10 comments

  1. Daca ma iau după reclama nefatisa de la televiziuni, nu ma pot distra decat in cluburile de fitze, nu ma pot duce la munte decat pe Valea Prahovei iar la mare, doar la Mamaia, eventual sa nu stau ziua la plaja ci sa fiu un client al acelorasi cluburi, unde panaramele – animatoarele, se misca lasciv de parca ar fi in călduri și așteaptă un vier sa le “monteze”.

  2. Sa nu uiti sa bei zilnic cel putin un litru de apa si sa faci miscare minim 30 minute pe zi. 🙂

    Mi-a placut artricolul.

    • E genul tau de articol. De fapt ideea mi-a pornit partial de la ideea ta cu smartfoanele. 🙂
      Un litru? Parca erau 2. Gasisem mai demult un text in care era calculat timpul necesar pentru a face toate lucrurile de care zic astia c-ar fi esentiale, si ajungeai sa alergi in timp ce mananci un iaurt si o banana, etc.

      • Ai dreptate, trebuie minim 2 litri, ca sa-ti galgaie in burta (combinat cu iaurtul). 🙂
        Pew mine asta ma face sa ma gandesc la tortura cu apa sarata bagata fortat pe gat. Deasemeni mi se pare amuzanta miscarea asta. Oare bataiala se pune? Sau… miscatul sprancenelor? 🙂

  3. Ca cei care fac reclamele sunt niste prosti in general si ne considera si pe noi la fel, asta stim toti.
    Pe mine ma uimeste faptul ca sunt firme care platesc bani REALI pentru anti-reclame cum le zic eu…..

    • Daca reclamele cresc vanzarea, nu conteaza pt producator cat de stupide sunt. Ceea ce spune asta despre populatie e cu totul alta chestie…

  4. Vai, înnebunesc atunci când văd tipele alea elegante cu detergentul după ele, pe covorul roșu sau mai știu eu pe unde, pe lângă piscine sau la nunți. Nu știu cine gândește scenariile astea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top