You are here: Home » Episoade » Cosmote vs. Anne (1-0 … deocamdată)

Cosmote vs. Anne (1-0 … deocamdată)

Întâi şi-ntâi, un mic recensământ: mai trăiţi? aţi luat trifermentul sau colebilul tradiţional? aţi gustat din nelipsita pască? aţi reuşit să staţi departe de camera de urgenţe? Bun. Să vă fie de bine! 🙂

Dar să trecem la frustrările cotidiene … Pe data de 6, cu precizia unui ceas elveţian şi, mai nou, cu nesimţirea unui hoţ de buzunare, Cosmote emite o factură pe numele meu. Niciodată (până de curând) cu valoare mai mare de 60 de ron, fiindcă am suficiente minute si mesaje incluse cât să mă învârt/conversez după cum îmi pofteşte inima iar dacă depaşesc traficul de net, pur şi simplu merge mai greu spre deloc, şi nu sunt taxată (cea mai bună alegere pentru boema din mine). Şi deodată, din senin dar în perfectă armonie cu restul facturilor piperate din ultima vreme (utilităţi and what not), apare și nenorocitul de Cosmote care vrea să se îmbogăţească luându-mi din buzunare 220 ron. Mda, nu prea cred eu că e corect sau că voi colabora. Am sunat şi, dupa o conversaţie nu prea prietenoasă (de partea mea) şi nici prea bine intenţionată (de partea cucuvelei de la Servicii Clienţi) am stabilit că sursa nebănuită a costului suplimentar o reprezintă conversaţiile în reţea. Poftim?!?!? Întreb, cu ultima urmă de răbdare : “câte minute am în reţea?” doar ca să mi se răspundă, senin, că-s vreo 500 sau 1000 (chiar nu mai reţin). Şi incep: “doamnă, cum vă închipuiţi că am 31 de euro fără tva cost suplimentar cu 1000 de minute şi mesaje? în reţea? ar însemna să fi vorbit tot timpul liber la telefon, ignorând faptul că persoana care mă ţine cel mai mult de vorbă mă apelează, şi nu invers!”. Mda, vă închipuiţi, nici o reacţie. Îi mulţumesc sarcastic şi răstit, după ce mă conving că femeia chiar nu are cu ce să mă ajute. Şi solicit o factură detaliată pe webcare, ca să nu mai dau bani pe cea printată.

După o săptămână de la refuzul meu categoric de a plăti primesc un email de ameninţare:

Pentru a evita deconectarea contului dumneavoastra, pierderea numarului/numerelor de telefon, precum si transmiterea catre o agentie de recuperare, va rugam sa achitati urgent suma restanta in valoare  de ¤¤¤ RON. Codul dumneavoastra de abonat este ¤¤¤.

Astăzi s-au ţinut de cuvânt, cretinii. Nu mai pot suna de pe telefonul personal… Dar nici de-al dracului nu plătesc până nu primesc nenorocita aia de factură detaliată, cu numerele de telefon care mi-au mâncat 31 de euro fără tva şi după ce aflu cu cine trebuie să discut ca să lămuresc toată treaba. Nu dau banii aştia (pe care oricum nu-i am în momentul de faţă) fără o explicaţie plauzibilă. Mă rog, sper să nu trimită recuperatorii după mine – nu ca să nu-mi ia vreo ceva (n-am nimic de valoare, slavă Domnului, date fiind circumstanţele actuale 😛 ) ci ca să nu mă bage la zdup.

 

P.S. : Cred că am nevoie de consiliere juridică. Şi de nişte extract de valeriană.

About anne

Inimă tânără, suflet bătrân.

21 comments

  1. Eu am renunţat de la începutul lui 2011 la orice abonament la reţelele de telefonie mobilă. Am considerat că o cartelă prepay îmi oferă tot ce îmi doresc, de la minute în reţea şi în afara ei, la opţiuni de internet. Întâmplător, sunt utilizator de cartelă Cosmote şi pot spune că sunt mulţumită de servicii şi de semnal, care doar în zone greu accesibile s-a dovedit a fi nefuncţional (eu chiar vobresc foarte mult la telefon, în orice reţea).
    Nu ştiu de ce preferi abonamentul, mai ales când îţi dă atâta bătăi de cap! Dezavantajul la cartelă apare atunci când îţi epuizezi minutele incluse în extraopţiuni şi nu mai poţi apela dacă nu ai credit, dar tot mai cred că nu mai rentează să rămâi pe abonament!
    Sper să-ţi rezolvi problema despre care ai povestit, pentru că nu e corect ce ţi-au făcut! Baftă! 🙂

    • Dupa ce se termina perioada contractului in mod clar voi trece la cartela prepay. A devenit evident mai avantajoasa decat orice abonament (mai ales pentru blackberry – intentionez sa-mi iau la un moment dat).
      Multumesc, si eu vreau sa se rezolve. Inca trag sperante ca a fost o greseala si vreo 3-4 luni nu va trebui sa platesc nimic. Altfel … am luat o mare teapa. 😛

  2. Mai traim, mai supravietuim.
    Apropo de telefoane si mesaje si apeluri, am incercat sa-ti trimit un sms de paste si mi-a dat dupa o zi in care a stat pe send eroare la trimitere. 🙁

  3. Mai traim, fara incidente neplacute (cel putin eu :)) ).
    Apropos de subiectul abordat, am incercat sa-ti trimit un sms de Pasti si dupa o zi de asteptare, cu el in sending, mi-a venit un mesaj cum ca trimiterea a esuat. Banuiesc ca nu sunt sanse sa-l fi primit, nu? :-??

    • Ma bucur ca tu esti ok. 🙂
      N-am primit nici un mesaj, dar nu e prima oara cand rahatul asta de Cosmote ma enerveaza. Abia astept sa se incheie colaborarea (2013 🙁 )

  4. Eu as proceda asa. As retelefona, as spune ce ai scris aici si as preciza ca voi plati factura numai dupa ce mi se va oferi desfasuratorul. Punct. As inregistra conversatia. Factura detaliata este dreptul tau. As ameninta ca fac reclamatie la protectia consumatorului fiindca consider ca sunt suprataxat. Ba chiar as si face-o. In felul asta te asiguri ca daca se ajunge in instanta (vezi sa nu…) esti acoperita.

    • Am solicitat fact detaliata online (pentru cea printata mai platesc 3 euro, asta e moca). O primesc dupa 6, luna viitoare – pana atunci baietii oricum s-au gandit ca e de taiat; nu pot suna, etc. In fine, astept pana la inceputul lui mai dupa care normal ca fac scandal.

  5. Pai sa te sfatuiesc ce poti sa faci cu telefonul? 😀
    Deeeeci: E bun la batut cuie. E bun sa faci ceas alimentat din doi cartofi (morcovi, sfecla). Poti sa-l imersezi in apa si sa-l faci sa sune (nu tine mult asa ca nu-l scapa din ochi :D), poti juca fotbal cu el si ping-pong (cu minge de ping-pong, evident)…sa continui? 😛

  6. greseala sigur e undeva. cum sarbatori nu mai sunt acum, mergi pe rand la protectia consumatorului si apoi de aia-ti dau dreptate si le dau alora amenzi de cum trateaza total neprofesionist clientul, mergi si-n instanta unde ceri despagubiri substantiale.
    chestia cu recuperatorii nu are de ce sa te sperie, din mai multe motive, suma nu e mare, comparativ cu cele pe care incorsetatii cu credite luate cu buletinul inainte de criza le datoreaza bancilor. deci, calm, rabdare, consulta factura cu detalii, constest-o si vezi ce si cum.
    fii bine! si hai cu egalarea, ca se poate sa iei campionatu’!
    smile!

  7. Sunt utilizator de cartela Vodafone,deci greu sa consiliez pe cineva cu o asa de mare problema:)

  8. Eu spun că poţi micţiona liniştită pe “ameninţările” lor, cel mult o să primeşti (bonus 🙂 ) nişte penalizări la sumele restante… Iar pentru a putea contesta o factură trebuie, în prealabil, s-o plăteşti! Deci, oricum (le-)ai da-o, banii tot îi dai.
    Îţi ţin pumnii şi te rog să nu ai milă de ei, tratează-i direct cu rectu2!

    • O să le dau banii, mi-am dat și eu seama că nu prea am de ales. Dar nu voi trece cu vederea, și cu siguranță nu mai vreau sa prelungesc nimic, ba chiar am de gând să le bat un apropo cu micțiunea. 😛

  9. Pana una alta, sa te asiguri ca ai un numar de inregistrare pentru sesizarea/plangerea/reclamatia ta… Daca vei dori sa escaladezi problema, este primul lucru de care te vor intreba.

    M. a avut si ea o problema similara, dar cu niste SMS-uri trimise, chipurile, la numerele scurte Orange. Din analiza facturii detaliate (primita dupa vreo trei sesizari telefonice la serviciul clienti), reiesea ca M. are capacitatea sa trimita SMS-uri la fiecare doua secunde. Situatia nu s-a remediat decat in urma unei scrisori deschise, trimise catre directorul executiv al Orange Romania, in CC (daca pot spune asa, ca documentul a fost trimis letric) cu ANPC.

    Deci, fii tare si asigura-te ca poti veni cu numere si date (calendaristice).

    • Foarte bun exemplul, si chiar imi este de folos: daca va fi nevoie, o voi face si pe asta (adica voi trimite o scrisoare deschisa). N-am facut niciodata o plangere, dar pentru fiecare lucru exista un inceput!
      P.S. : Extraordinare capacitati are M. 😛

  10. Daca nu platesti suma cea mica se transforma intr-o suma mare!!!!!!! eu aveam de dat la cosmote 150 ron, am refuzat sa-i dau, iar dupa un an suma s-a transformat in 2100 ron.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top